ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ

 

Μια αίτηση, ένα τηλεφώνημα

Λεωφορείο, ο ξενιτεμός

Βαλίτσα μεγάλη, μισοάδεια

Γεμάτη ελπίδα

 

Στη γη της επαγγελίας

Δουλειά δύσκολη

Συνθήκες, ποιος ξέρει;

Μεροκάματο καλό

 

Πατρίδα μου, γιατί;

Να μην είσαι κι εσύ

Γη της επαγγελίας

Από τους δικούς, να μη χωριστώ;

 

Το όνομα μου είναι, Ντάνκα

Θα τους αρέσει; Εκεί που πάω

Ή  μήπως θα πρέπει

Να ξαναβαφτιστώ;

 

Σε τι γλώσσα να κλάψω;

Στη δικιά μου που ξέρω

Ή στην άλλη που δεν γρικώ

Το κλάμα είναι κλάμα, το ξέρω!

 

Η γλώσσα της ψυχής

Είναι κοινή! Έμεινε

Από κείνη τη νύχτα, στη Βαβέλ

Χαμόγελο, χάδι οι λέξεις

 

Οικονομική μετανάστης

Τι να σημαίνει τάχα;

Υποδεέστερη, δούλα;

Άνθρωπος είμαι κι εγώ!

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 06/08/2008

 

 ΔΕΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

ΑΠΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΕΘΗΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ