ΧΩΡΙΣ ΘΕΜΑ – ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

 

Έχω λίγο χρόνο για γράψιμο

Αλλά δεν έχω θέμα

Όρεξη έχω, αλλά τι αξίζει;

Τι να την κάνεις την όρεξη;

Όταν δεν υπάρχει φαΐ

 

Όχι δεν τέλειωσαν τα θέματα

Η ζωή συνεχίζεται

Νοιώθω απογοήτευση! Μήπως;

Η απογοήτευση είναι ένα θέμα

Ένα θέμα, δύσκολο

 

Απογοήτευση χωρίς αιτία

Η απογοήτευση της καθημερινότητας

Άλλα θέλουμε και άλλα κάνουμε

Μαλώνουμε με τη φαντασία μας

Που μας ξεσηκώνει

 

Η φαντασία μας οδηγεί σε αδιέξοδα

Θα μπορούσα να ήμουν κάπου

Θα μπορούσα να ήμουν με κάποια

Θα μπορούσαμε να πετροβολάμε τη θάλασσα

Θα μπορούσαμε να… τα πάντα

 

Επιστροφή στην πραγματικότητα

Ανώμαλη προσγείωση της φαντασίας

Και καθημερινότητα και απογοήτευση

Άραγε, όταν η φαντασίωση, γίνεται πραγματικότητα

Η φαντασία οδηγεί σε άλλα αδιέξοδα;

 

Μήπως η πραγματοποίηση των ονείρων

Γεννά άλλα όνειρα;

Μήπως η απογοήτευση χρειάζεται

Για να καταλαβαίνουμε τη χαρά της διακύμανσης

Μήπως αυτό είναι ο άνθρωπος;

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 23/01/2009

 

