ΤΟ ΓΛΥΚΟ

 

Μου είπες, έλα να φτιάξουμε γλυκό

Και σε κοίταξα περίεργα

Έλα μου είπες, δεν χρειάζεται να ξέρεις

Θα σε μάθω, εγώ

 

Διστακτικά, πλησίασα

Κρατούσες και μία βέργα

Με κοίταξες, την κοίταξες και γέλασες

Για να ανοίξουμε φύλλο, μου είπες

 

Ησύχασα. Αλλά τότε έβγαλες το κόσκινο

Όχι, σου είπα, δεν ντρέπομαι και πάλι γέλασες

Έλα χαζούλη, για τα αλεύρι το έχουμε

Θέλει κοσκίνισμα πριν γίνει φύλλο

 

Και τότε ψέλλισα. Θέλω

Αλλά δεν αρχίζουμε, από τα εύκολα;

Δεν κάνουμε πρώτα το σιρόπι;

Ξέρεις έχω ακούσει, για κάτι σιροπιάσματα

 

Και πάλι γέλασες. Μου τα ρίχνεις; Με ρώτησες

Θέλεις να σιροπιάσουμε;

Γι αυτό θυμήθηκες το σιρόπι;

Τώρα, χρειάζομαι εγώ το κόσκινο

 

Και τελικά, για να μην τα πολυλογούμε

Έγινε ό,τι έγινε και το συμπέρασμα

Το σιρόπιασμα είναι πιο γλυκό απ το σιρόπι

Και κυρίως δεν χρειάζεται ειδική γνώση

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 12/02/2010